Nehe..

Tog med mig systemkameran idag när jag gick på stan! Det var ju så soligt och fint ute :)

Men kameran ville absolut inte samarbeta med datorn idag så atte... Bilder kommer en annan dag, förhoppningsvis imorrn eller ikväll om jag orkar bråka med den nå mer :p

Men tog en bild med digitalkameran iaf ;)


Detta togs typ 2 min efter att Swedbank krasha.. :p Skulle nämligen in dit på äreende men fick vända rätt snabbt.. Jahopp..

Så gick iväg på jobbet och målade lite ;) Så om ni någongång skulle besöka Cuprum så kolla inte så noga på spegelramarna.. Okej? HAHA ;)

Fick veta att vi öppnar för allmänheten på måndag kanske? Och i helgen har vi typ förbokade gäster redan, aja det blir nog bra detta :)

Ska dit imorrn en sväng också :)

Nej nu ska jag fortsätta äta choklad eller nå :)
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0