När det återvänder.

När man inte kan hålla känslorna i balans, när man bara vill skrika rakt ut eller kasta grejer omkring sig.

DU ger mig en sådan klump i magen, så fort jag ser ditt namn pirrar det till. Jag får ångest tack vare dig, jag vet inte vart jag ska ta vägen jag känner mig totalt vilsen och värdelös..

Tänk om jag visste hur du tänkte och hur du funkar.

Jag intalar mig själv åter och åter igen att man vill ju ha någonting tillbaka.. DU duger inte för mig, du är inte bra nog för mig. För jag vill känna mig omtyckt!

Men som sagt, du har inte ens tänkt tanken att höra av dig för det är ju skitsvårt att skriva ett sms..

Jag.. vet igenting längre!
Jag kan snart inte hålla fingrarna i styr!
Du gör mig tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0