Min helg.

I fredags blev det lite spontant då Serena nästintill övertalade mig att åka till Gäddede, så det var bara att packa lite snabbt och sätta sig på bussen i 4 timmar.. :p

Så fredag kvällen kikade vi Idol :)

På lördag tog jag och serena en skön sovmorgon medans peter fick gå och jobba haha :) Vi var en sväng på ica och handlade middag som fick bli tacos :)

Sen fixade serena mina naglar! :D

Förarbetet.. :)

En bit på vägen :)

Färdiga!!! :D
Tack snälla serena! :)

Lördagkvällen hade vi inget planerat men slutade med att vi gick till grannen och drack några grogg och lyssnade på fantastisk musik ;) haha. Sen gick vi vidare till Jörgen som hade partaj!

Sen så var det lite stelt. Länge sen vi sågs. Jag föll för dig totalt, igen! MEN sen fick jag veta sanningen.. :/ Men jag är glad att jag gjorde som jag gjorde för att veta sanningen fast den tog hårt på mig! Jag är glad att jag vet nu! NU kan jag ÄNTLIGEN släppa taget ordentligt!!!!! :D

Natten blev lång och med blandade känslor!

Söndagen så kikade serena och peter och jag på film innan det blev gomiddag sen for jag hemåt.

Jag är riktigt glad att jag åkte till gäddede i helgen, hade jag inte gjort det hade jag mått ännu sämre nu av att bara tro på lögnen. Men nu vet jag sanningen och kan äntligen gå vidare! :)

Sen fick jag ju träffa serena också :D Det är ju inte varje dag. Visserligen har vi träffats två helger irad nu men :p

Nej, nu ska det göras nå vettigt!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0