Halloween 2010

Har nyss kommit hem från stan, var hos Ida med Emma och skulle plugga drinkar men vi åt pepparkakor och drack kaffe och prata skit istället ;) Gjorde inget det heller :)

Sen gick jag förbi statoil för att hämta ut paket men hade legitimationen hemma.. (y) Jobbigt, så får ta det imorgon istället!

Aja nu är jag i alla fall pigg nog för att berätta om helgen! :D

Jag, Serena och Peter hyrde stuga på campingen så vi startade där sen mötte vi upp resten av gänget och begav oss hem till simon :) Sen gick vi en sväng till Andree men gick sen tillbaka till simon! :p Sen blev det folkan och efterfest hos bodil och ingo! :D

Bjöd in mig själv hos en person, man får skylla sig själv om man har dörren öppen. Ingen hemma så gick och la mig i sängen och somna xD haha. Aja, kul att göra något oväntat! :p

Lite bilder :)


















Nej nu får det räcka.
Jag hade grymt kul i alla fall även fast det var äckligt kallt ute när man gick "hemåt" vid halv 5.. Brrr! Träffade massvis av folk man inte sett på länge, kung!! :D

Söndagen var INTE lika kul.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Erika

Awesome helg!! :D :D :D

2010-11-08 @ 22:56:34
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0