101126

Igår stängde vi 22.00, men kom inte ifrån jobbet förrän efter halv 1.. Lite små drygt! Men med några övertrötta arbetskamrater så hade vi rätt så kul med våran sjukt dåliga humor! ;)

Ikväll jobbar jag bara till 23.30 tror jag? Får kika på DJ Papa dee några timmar i alla fall innan jag ska dra mig hemåt, men han spelar imorrn också så.. :)

Om det finns någon frivillig så är det helt lugnt att komma hit och städa lägenheten medans jag är på jobbet, gärna betala mina räkningar också medans ni håll på ;)



Alltså, det börjar bli lite för mycket ego bilder här känner jag.. Får jobba med att få kameran och datorn att samarbeta så ni får nå annat att kik på..

Hoppas ni får en fin fredag! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Fredric Andärrr

Ska kanske tänka på dig och lite andra när man är ute och dricker i fitt stockholm :P hhaha . ha det gött!

2010-11-26 @ 21:53:15
URL: http://du har mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0