101121

Pigg och glad?
Njaa.

Sovit en 12 timmar inatt, det behövdes verkligen! Hade nog kunnat sovit längre men måste ju göra något vettigt när man är ledig. Till exempel tvätta, städa och diska! Hur kul som hellst (Y)

Och jobbet då? Jodåå, i fredags ville jag lägga mig och gråta typ för allt var så jävla stressigt!! Men vi klarade det!!! :D När första gästerna kom så var allt skit borta från restaurangen och det såg inte ut som en byggarbetsplats, skööönt!

Första kvällen låste emma in ida på kontoret.. (dock inte med flit) HAHA jag trodde jag skulle dö när jag skulle på kontoret och så bankar ida på dörren och säger att hon är inlåst! Kvällens bästa!! :') Och igår fick jag ett nytt namn, Repecha.. Så kan det gå :)

Vi har även svårt att stava till sallad, är det salald eller salad? Det är frågan... ;)

Bjuder på en gammal bild bara för att det är söndag!

Julen -07 tillsammans med den bästa niniisen i världen! :)

Nu, stäääda!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0