Söndag

Åter igen en söndagsångest, eller jag söndagsångest vettefan. En ångest som sitter i varje dag.

Jag är så lat!
Jag är klar med 2 av 4 skolarbeten som ska vara klara tills imorrn typ, det är ju skönt.. Men har typ 1000 saker kvar, eller nja har 4 skolarbeten kvar allt som allt men hur kul är det att skriva ett arbete om kroatiens historia eller hur samerna lever? Usch, orken bara rinner ur.. Ska ta tag i allt! Snart!!

Jag vill ha ett jobb, vill veta vad jag gör om en månad.
Vet ju knappt vart jag bor.

Jag vill inte stanna kvar i ström, men samtidigt skriker det inom mig att jag vill aldrig lämna det "liv" jag har byggt upp här i 3 år.. Så många vänner, så mycket minnen. Blir ju nästan tårögd av att bara skriva detta. Jag vill att allt detta bra ska vara för alltid. Stanna tiden lite, det händer så mycket intressant här nu!

 

Bild från en bra dag med bra vänner.

 

Ja hm, detta var ju inte det jag hade tänkt skriva men :p Tänkte skriva om helgen, ja helgen ja. Inte hänt så mycket, fick ett väldigt skumt besök av en person jag inte pratat med på länge i fredags, det var väl trevligt :) Igår låg jag mest hemma och latade och tyckte synd om mig själv typ. Dagen sög rätt hårt, var brutalt trött. Blev en vändning kl 2 på natten i alla fall, skönt det ;)

 

Ikväll har jag spelat kubb, vi tjejer (jag emelie och bodil) vann. För pojkarna fuskade! :p även att gräsklipparen attackerade en kubbkloss, HAHA. Sen började saker brinna här och där, spännande kubbspel!

Sen skulle jag och emelie fara och handla mat, vi hamna i Långåsen. Vi följde efter brandbilen dit, det var en bil som hade brunnit.. Det var inge spännande :p

 

Nu blir det snart sängen, trött!!

God natt.


 

Blir galen, jag tänker på dig varje minut. Vill skriva sms till dig varje kväll och varje morgon men som tur är har jag ju inte ditt nummer längre. Jag loggar in på facebook, besöker din sida. Tittar på dina bilder. Du loggar in på msn, det kliar grymt i fingrarna att skriva till dig. Men jag ska klara detta, det blir nog bättre för oss båda. Men jag saknar varje stund jag fick umgås med dig..

Min pluppis..


Kommentarer
Postat av: emelie -

Gud vad söt tröja! :D vart har du köpt den ? :D

2010-05-10 @ 15:07:02
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0