Nattsvammel

Du fångade mitt intresse, charmade mig totalt.
Tyvärr var du inte redo mentalt.
Till en början var allt bra, men det blev som jag sa.
Tänk att det alltid blir så fel, allt man gör.
Jag vill göra det jag vill och inte det man bör.

Du är den underbaraste, jag gillar dig.
Nu verkar du knappt vilja prata, kanske för att jag tjata?
Hoppas tiden läker alla sår, för så här vill jag inte hela livet må.
Tack för tiden med dig, hoppas att du förlåter mig.
Allt jag vill just nu är att bara va din vän.

Du var den underbaraste, jag gillade dig...

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur är din onsdag bejb? (:

2010-05-12 @ 15:22:25
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Erika

Fin dikt! :)

2010-05-12 @ 17:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0