En annorlunda kväll

Igår var det tänkt att vi (jag, Emelie och Serena) skulle ligga hemma och ta det lugnt och kik på film och så :) Men det blir ju aldrig som man har tänkt sig.. Jahn fråga om jag ville köra honom, jag sa ja innan jag ens visste vars vi skulle.. Men vi skulle ju bara till Vilhelmina så :) 15 mil norr... haha ;)

När vi kom fram strax innan 11 igår kväll så snurra vi runt lite sen släppte vi av Jahn så han fick festa med sina vänner det. Vi tjejer vi ragga runt runt runt runt ;) TOKSKOJ!

Tyvärr så gick inte hans bil fortare än en viss audi.. Men kul var det ändå ;) Till killarnas förvåning så var vi ju dessutom 3 tjejer i bilen ;) vi var rätt grymma faktiskt!! ;D

Ja just det, vi åkte en sväng till Jesper och drack kaffe också :) VÄLBEHÖVLIGT!! :D


Vi hängde lite utanför Volvo ;) haha

tihihi! Det är Vilhelmina det händer ;)

Det var ju bal där så därför var det rätt mycket folk ute, tror inte att det är så mycket drag i den byn annars ;)

Halv 5 somnade jag rätt skönt i min nybäddade säng! :)

-
Idag är det köpmanna, var nyss på byn och skämde ut mig med Serena. Sprang i högklackat sen upp på scen och massa.. haha! Aja vad gör det om hundra år? ;)

Nu ska vi försöka piggna till lite sen göra ordning för middag med flickorna! Sen får vi se vars vi försvinner :) Synd att det regnar ute bara... :/

Hej hopp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0