22 dagar

Känns som att det är alldeles för många dagar kvar tills man får flytta härifrån. Just nu skulle jag gärna kunna flytta imorgon. Haha. Jag vill fly! Det händer mycket nu, är både omtyckt och hatad. Sååå förvirrande allting. nej nu kan detta få ta slut! Även fast jag kommer att sakna denna håla och dess folk.

Igår var det mösspåtagning.
Alla studenter samlades utanför skolan sen gick vi en promenad runt byn sen samlades vi på byn där rektorn höll tal :) Sen sjöng vi och sen sprang vi och härja genom vattudalsskolan sen inne på hjalmar ;D


Student 2010!! :)



Bjuder på 2 filmer :)
(APKASS KVALITE men mobilen är ju rosa i alla fall)


"Sjung om studentens lyckliga dag"

SP3 TJALALALALAAAAAA!

Efter den fruktansvärda varma turen så tog vi oss hem och taggade om! :D

jag på landön :)

Fulla studenter... ;)

Fölkis!! :D

Busar?

Buse!

Snodde en bild från FB också ;)
Resten av bilderna är av serena.

Nu kommer det några från min rosa skönhet! :)

Vi första tappra studenter som var där KLOCKAN 18.00!! och GRILLADE. :)
(strax innan denna bild SPÖREGNA det) haha

:)

Johan hittade våran korv, bröd, ketchup (?) och vår marsmallows!!! haha.

Det var trafikerat på landön under kvällen i alla fall ;)

Det regna lite när jag gick hemåt men annars dög vädret i alla fall :) Nu är det bara 21 dagar kvar tills jag tar studenten, GALET!

Var till och med i skolan och hade redovisning idag. DUKTIGT! :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0