Tillbaka igen

Saknat mig?
Antagligen inte.. ;)

Har varit borta i nästan en vecka nu.. Egentligen har jag inte ens tid att sitta här men det kändes lockande :)

Nu vet jag inte vart jag ska börja?
Tror vi tar en dag i taget.

ONSDAG!
100 DAGARS I ÖSTERSUND!
Förfest hos Bosse, sen Sanna?, Härj som bara den på bussen, Olearys!!! :D

 
Fick skjuts till skolan med packningen av Linnea! :)
Sen fick vi skjuts från skolan till bussen av Jahn! TACK!


Fixa till oss innan vi drog oss ut till Kattis där vi skulle sova under natten :)

 
Väl hemma hos Kattis beställde vi hem middag enda till dörren och Serena var överlycklig!! :D


Hos Bosse och grabbarna! :D
 
Minns inte namnen på snubbarna så noga men ^^

Tog taxi upp till körfältet!
Där var vi bara en kort stund med massa brudar sen tok sprang vi till stadsbussen!! :p

LIVAT på bussen. Kan ladda upp en film senare! ;)
 
MOT OLEARYS!
Mötte massa okända människor, men lika roligt var det för det!! :D
 
Magda? jag och Ida :D

Inne på tjejtoan var det JÄVLA DRAG ska ni veta ;)
Vi är 4 st där inne.. HAHA
 
TITTUT. Stog och pratade med en tjej på toan! sen massa DANSANDE MÄNNISKOR. Själv stog jag och serena och dansade i fönstret? haha WooHohoOO! :D

jag och en POLIS!!! :D <333333

Det där får räcka eller hur?
Vi väntade vid halv 2 på natten på nattbussen som inte går ;) Så vi snåla på en taxi med lite okända människor hem till Kattis! :)

SUPERDUPERNICEJÄVLANATT!!! :D
<33

Tar resten av helgen i ett annat inlägg.
Nu ska jag ta och göra något vettigt.. som att packa upp mina kläder ur väskan..

pusshej.
Ge mig torsdag!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0