Helgen som var

Torsdag kväll till Söndag så var jag och serena och hälsade på hennes syster Jossan i Söderhamn! :)

Det blev massa shopping, pingis (va med i tv, woohoo. Haha) och massa film tittande :) Det var skönt att lämna strömsund ett tag och bara åka iväg och ta det lugnt :)

Bilder från helgen!


Shopping! Jossan och påsarna ;) höhö

Systrarna provar kläder på JC :)
 
sisters! Och jag shoppade loss på armband ;)

Pingis! :)

Tröttisar! :)
Serena och jag!

Evelina (jossans lägenhetsdelare) fyllde 18 så vi bakade en tårta! :)
 
På söndagen ville nog evelina och jossan bli av med oss.. Haha vi spred ut oss lite och stökade ner ;)

Vi kom till Östersund vid halv 5 på söndagen och konstanterade att halv 6 bussen bara går på vardagar.. Så var bara att vänta på 10-bussen. Så vi gick på bio och kikade på Avatar! :)

Sen träffade vi Jolo och Markus som var på väg ner till Skövde :)

De hade nå grejs i stan med musik och eld osv så vi kikade på det en stund :)

Det var fint och mysigt! :)

Sen drog pojkarna vidare till tåget och jag och serena fördrev tiden lite halvt ensamma på mcdonalds. hehe.
 
hittade massa skumma saker i stan :)

Hjärta med vingar!!

Blev ett sånt där långt bild inlägg igen.. Men jag ligger ju lite efter nu känner jag.

Nu har vi nyss städat klart våran lägenhet.. Igår var det 100-dagars i Ström! Tror vi var närmare 40 pers som förfesta hemma i våran 2a.. trångt! idag, STÖKIGT!! hoa!

Men hade trevligt fast jag är ung och dum!
Gjort är gjort!

Imorgon är det torsdag!
ÄNTLIGEN! :) ;)

Nu blire middag!!
pusshej.


Kommentarer
Postat av: emelie -

hahaha, eller hur ? ;)

2010-03-03 @ 21:23:18
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag vill inte ens fantisera om hur eran lägenhet såg ut dagen efter!! Jag såg när hårspray revs ner, tavlor revs ner från väggarna. Nån kastade makaroner. Tappade glas och burkar osv osv... Skandal :P

2010-03-04 @ 20:33:47
URL: http://endagmederika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0