Fredag

Skrämmande fort denna vecka gick.. Bara varit i skolan 2 dagar så kan ju vara därför också.. ;)

Blir tyvärr inte så mycket blogginlägg i och med att min dator är på återupplivning.. Det vill säga jag startar den, den uppdaterar viktigt inställningar sen startas den om. Så där har den gjort i några dagar nu men det går framåt! :)

Och jag vill inte krångla med serenas dator och lägga in bilder för då måste jag installera program och sånt.. Och utan bilder så är det inge roligt läsa en blogg, eller hur?

Men detta inlägg ska inte behöva publiceras utan bild för det ;)

hittade en gammal busig bild på mig. Tagen hösten 08 :)

Idag hämtade jag ut min studentmössa :) NICE.
jaha idag är det fredag som sakt.. Ingen aning om vad som händer. Men det brukar alltid lösa sig så jag är inte orolig :)

LOVE IS IN THE AIR!! ;)

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Tack! Jag länkar till dig imorn :D

2010-03-26 @ 18:09:58
URL: http://brunettbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0