Det går inte...

.. bra nu!

*Min dator med massa skolarbete har.. vad ska man säga? Gett upp livet..
*Våran granne dunkar musik dygnet runt!!
*Jag har prov imorrn på en hel bok, har nyss börjar plugga. Det värsta är om lärarn är sjuk imorrn.. då har jag gjort allt i onödan..
*Idag väntade jag på ett viktigt samtal.. När det väl ringde så hann jag inte svara. Det ringde inge mer sen..
*Jag kan inte logga in på msn..
*Ett ord till denna punkt: Kärlek.. Behöver inte säga mer.
*Ångest över framtiden. Flytta? Jobba? :s
*Jag var i en av de få klasser som inte fick sina studentmössor idag..
Mitt liv är perfekt!! ;)

Kommentarer
Postat av: emelie -

Det låter tufft hörru.. :s

2010-03-17 @ 12:21:22
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0