Tjejkväll!

Igår samlades vi 6 st tjejer hemma hos oss :) (Jag,Serena,Emelie,Sofi och Erika x2)

Medans vi inväntade alla så värmde vi upp med att spela yatzy sen blev det med andra ord! Mitt lag vann alla gånger förutom en ;) Jag är king!!! Aaaaaasspeeeennn! (internskämt)

Här var det planerat att kvällen skulle ta slut men icke, det blir ju aldrig som man har tänkt sig ;) Erika övertalade oss att dra på hörnet och dricka tequila! Det började med en shot, sen två.. och sen lite till!

Vi fick skjuts dit av micke!! :)

Man ser inte så mycket men det var riktig mysstämning!!! :)

Finns mycket filmer från denna kväll men som inte går att visa så offentligt om man säger så ;) Hörnet behövde egentligen inte spela någon musik för det fixa vi själva! Jag tror vi sjöng hela kvällen typ :p









Lite bilder!

Vi var rätt så ensamma på hörnet men vi hade det trevligt ändå! :) Framemot slutet kom det några killar som vi sedan hängde på :p Det visade sig att den ena (eller fler?) bodde på ringarna, fast än man aldrig sett människan förut. Skumt när man bor grannar! Aja vi gick hem till honom i alla fall och surrade ett tag :)

Stupade ner i sängen med kläderna och allt på vid halv 5 imorse!
En riktigt härlig kväll med brudarna! Oförglömlig!
Fast nu ska jag bli nykterist..

Serena kom in till mig typ halv 1 idag och kollade på mig och tyckte jag skulle kliva upp! Sen dess har vi bara legat och kikat film! :)

Nu blir det duschen i ett försök att bli människa igen!
PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: En av Erikorna ;)

De va en as nice kväll!! :D



En bra sista helg innan studenten! :)

(Y)

2010-06-05 @ 22:12:23
Postat av: emelie -

Haha, men bäst i vit! ;)

Jag var till nora och tillbaka, om man tar cykelbanan är den lite längre än körvägen men upptäckte nu att det bara blev 11 KM och inte mil, haha (A)

2010-06-06 @ 00:09:34
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0