Studentveckan i bilder

Det har varit så mycket denna vecka och jag har varken haft tid eller ork att uppdatera!

Det har varit bal, flakfix, studentfix och flyttning 70 mil!

Jag har egentligen sovit hela tiden sen jag kom hem från ström i fredags! Denna vecka tog verkligen kål på mig men det var det värt! :)


Det får bli en bal bild på mig och serena! :) Snodde denna av mamma. Resten av bilderna kommer från min mobil och jag har inga bilder från balkvällen.

Det SPÖ regna på balen i alla fall om ni ville veta. Maten var god och sällskapet var överlag trevligt under kvällen. Men jag, serena och peter bestämde oss för en tidig kväll och åkte hem och skulle dricka ett glas vin.. Sm blev 3 liter vin, öl och cider.. HAHA.


Peter tänkte leka kvinnlig men han liknade mer en hund!! :p


På onsdagen var det flak pyntning! :D
Vi slogs med mygg!! usch!







FARVÄL SP3.

Dagen efter var det den stora dagen! :)



VI HADE TUR MED VÄDRET!!!!! :D
Champagne frukost med klassen hos ellinor! :)


Sista promenaden till skolan...

Sista filmen vi tittar på samlade! Självklart var filmen gjord av våra klasskamrater johan, martin och daniel :')


Betygen!


Äta smörgåstårta! :)

ÅKA FLAK!

FÖR FLER BILDER MED MYCKET BÄTTRE KAMERA:
Mamma
Emelie
Jossan

Och självklart ligger det en hel drös på facebook! ;)

Studentdagen funka, då hade jag riktigt tokroligt!! Blev bjuden på shots av melvin på hörnet 2 gånger!! ;) mohaha! :D Kvällen började med att vi satt hos veronica en sväng sen utanför skolan för att sedan gå ner till kajen. Slutade kvällen med hörnet! :D DRAAAG! :D

Sen började tårarna komma.. Det blev så fruktansvärt jobbigt att vara kvar där för man började gråta så fort man såg någon man visste man skulle sakna.. Så jag gick hemåt rätt tidigt för att det var så pass jobbigt på hörnet och för att väcka en viktig person för att säga hejdå!! :)

Nu är jag hemma, det känns bra! Förutom att våran lägenhet är sjukt varm! hehe. Imorgon ska jag på möte med mitt jobb, hoppas jag får jobba MYCKET, orkar inte ha massa dötid för jag har ju inget annat att göra ändå så.. :p

Nu ska jag ladda upp lite filmer!
Hörs så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0