Studenttider

Dåligt med bloggning. Men det är bara att acceptera! ;) Om en vecka tar jag studenten med blandade känslor!

Laddade nyss upp en film som filmades under tisdagen då det var en liten lekkväll för studenterna! ;) I och med att allting gick bra så var det rätt så kul! :p


Körde förbi några som skulle ha skjuts tydligen, det gick i snigel fart och det var på en liten väg på ett område för er petnoga! ;) När alla flyr så är det polisen som kommer efter!


Andra gången jag blev stoppad, fast första gången av färgade bilen för förra gången var det civilen! :) Man måste ju få leka av sig sista veckan innan man bli vuxen :)

Igår tog jag bilder på nästan alla studentklasser, vissa orkade inte / glömde ställa upp. Dåligt faktiskt! Ni kan få några smakprover! :)


Emelies klass (estet) var mörka och hårda ;)


El tänkte få plats i trädet men det slutade med en liggande pyramid typ :p


Christian och Johan låg och väntade på deras tur :)

Dom färdiga bilderna håller jag för mig själv, en stund till i alla fall ;) Ska ta och ladda upp dom till årsboken nu, dit dom är tagna för :)

Avslutar med en bild på mig och Serena, fotografen är jahn! :p

Knäppisar! :)

Ikväll är det poängjakt! Vi tävlar i våra klasser och ska hämta massa saker, beroende placeringen bestämmer vilken ordning vi går ut på studentdagen! :)

Klassen tema, LILA!
Nice.

hörs hej!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0