Onsdag?

Snacka om att det börjar bli svårt att hålla koll på dagarna när man inte går i skolan längre..

Och imorse hade jag tänkt gå upp vid 9 för att hinna till arbetsförmedling först klockan 10 för att slippa köa.. Men icke, jag råka snooza i 30 min ;) Undra hur det ska gå sen när jag börjar jobba då jag börjar klockan 6... Hua!

Tog mig i alla fall till slut upp ur sängen och gjorde mig klar för staden. Efter att ha varit på afm så gick jag till syster för att hämta cykeln för att sedan cykla till min brors jobb och hämta bilen :p Sen var meningen att jag skulle hämta mina grejer på bussgods men jag orkade inte riktigt det själv så jag väntade på att mamma slutade jobba istället :)

Under tiden fick jag veta att Emelie och henne icke syster ;) var på stan så jag gick ut en sväng och träffade de och fika lite :)

Känns som att jag har gått mycket idag och det syns även på mina fötter, först skavsår av mina ballerina då bytte jag till flipp flopp och då fick jag skavsår av de också. Så nu kan jag inte använda några skor (y)


Tråkigt inlägg så bjuder på en somrig bild från ifjol! :)

Hoppas på kanon väder imorrn, då ska jag sola!! :)

Nu ska jag gå och försöka göra något vettigt kanske..
Hej hopp.

MISS YOU!

Kommentarer
Postat av: emelie -

Hahaha, jag och min icke syster ;)

2010-06-16 @ 20:41:51
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: emelie -

haha, jag vet ;D

2010-06-16 @ 21:15:53
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: emmalindell.'

haha, "icke syster" :D

2010-06-19 @ 15:07:52
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0