Bilder från Midsommar

Fick tillbaka rätt dator nu för att kunna lägga in bilder så...

BILDER FRÅN HELGEN!! :D


Midsommarfika med Emelie! :)


Bror och brorsson var också med :)


Jag och Emelie gjorde ett tappert försök till midsommarkransar, vi gav upp! ;)


På kvällen blev det att dricka gott gott :)


Vi sprang ut och gjorde ett försök att hitta en affär som var öppen, misslyckat! :p


Enda bilden av min outfit, rosa-vit randig klänning hade jag på i alla fall! :)


HAHA förstår inte.. Sån där hatt hade både jag, emelie och camilla på hos hela kvällen! xD haha.

Började hos camilla sen upp på hittorp på fest, jag hamnade tillslut i ett annat hus där jag inte kände en kotte. Men var trevligt, satt och drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord! :)

GOOD kväll.
JOBBIG dag efter... :p

Försökte ta kort på Wille (min brors son) igår :p

Men han drog bara ner kepsen... :p haha! BUSE.

Nu blir det sängen.
Imorgon väntas det 26 GRADER VARMT!!!! <3

PUSSHEJ.

Kommentarer
Postat av: emelie -

hahaha, du ska bara veta! ;)

2010-06-29 @ 23:12:31
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: emelie -

Ja, det var på tiden! :D

2010-07-01 @ 14:14:28
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0