Varför drömmar man mardrömmar?

Somnade rätt tidigt igår för var helt slut och hade ont i huvudet. Vaknade dock halv 12 då jag lyckades vakna från en mardröm. Jag har inte drömt en mardröm på flera år, varför nu? Varför drömmer man mardrömmar?

Den var i alla fall hemsk, jag sov ensam i ett stort hus sen hörde jag att någon knallade omkring i mitt rum där jag sov. När personen väl försvann försökte jag ta mig ut ur det kolsvart huset så jag sprang och sprang men tillslut var han där framför mig, han satt på en moped och det enda man såg var lysena.

Sen vakna jag. Kolsvart och jag är ensam hemma. Helt otroligt att jag lyckades somna om igen.

Och precis innan jag vakna imorse, typ 7. Så drömde jag att ja snatta på marieberg och att 4 trisslotter kosta 40 kr.

Det lustiga var att i min mardrömsdröm var det vampyr stuk, nästa dröm så snattade jag med en varulv..



Är snart klar med tredje boken, inte konstigt att böckerna tränger sig in i drömmarna när man läser varje dag :p

Kommentarer
Postat av: Marielle

svar: Aws tack : )

2010-07-31 @ 13:41:03
URL: http://mariellekarusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0