Värdelös Tandläkare..

Efter jobbet låg jag hemma och latade mig en sväng sen for jag till Nora för jag skulle till tandläkaren. Jag har inte så mycket emot tandläkare egentligen, visst det är inte skit kul att gå dit men.. Dock efter idag tänker jag inte gå dit mer än nödvändigt.. Dom gjorde fel/dåligt så dom fick göra om allt igen! suck!

När jag var klar efter en evighet så åkte jag hem till Emelie och blev bjuden på Jordgubbar och melon! Jag är duktig på att komma dit när det är mat eller något gott pågång ;)

Sen åkte jag och Emelie ner till stan och jag köpte förköp till helgens bravader!! :D Vi tog oss sen en tripp till blåsut och köpte glass och satte oss på bryggan och doppa fötterna! Mysigt.


Shit vad vattnet ser blått ut? Alla som vet att Norasjön egentligen är typ brunt.. :p

-

:)

Nu ska jag snart göra mig klar för sängen, imorgon har jag värsta sovmorgonen! ;) Det är faktiskt stor skillnad på att gå upp 05.00 och 05.30 :)

Tror det blir en väldigt kort dag imorgon i alla fall. Ja just, vi skulle och handla imorgon även! Aja det blir bra. Nu ska jag sluta svammla.

 

God natt.


Kommentarer
Postat av: Shiko | Tävling pågår!

Hej!

Allt bra med dig?

Var gärna med i min tävling :)



Läs mer här:

http://shikos.blogg.se/2010/july/tavling.html



Tävlingen avslutas den 10/7.



Kramar

/Shiko. <3

2010-07-07 @ 09:30:18
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0