Utmaning!

Jag blev utmanad av Jossan

Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet. 
- När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex saker ni inte visste om mig:

1. Jag samlade på allt som har med dalmatiner att gör när jag var liten. Det lär märkas om ni är hemma hos mig någon gång ;)

2. Jag är faktiskt en väldigt ansvarsfull person. Även fast det inte märks när man umgås med mig ;) Men i seriösa sammanhang så sköter jag mig fint!

3. Jag sitter vid datorn ALLDELES för mycket. Måste verkligen komma på något nytt tidsfördriv..

4. Jag ÄLSKAR ananas. Fast det kanske ni redan visste? ;)

5. Jag vill bli polis när jag blir stor. Detta innebär även att jag älskar alla kriminalserier/filmer och program som efterlyst, 112 osv.. :)

6. Jag samlar på nyckelband. Inte så att jag köper ett nytt varje gång jag ser ett utan det byggs på med reklamband osv hela tiden!

Jag Utmanar:

ALLA SOM LÄSER DETTA!!! ;)
DO IT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0