Turist i sin egna stad

(dålig med update, igår var jag barnvakt åt lilla timothy sen åkte jag fram och tillbaka till Värnamo så var inte hemma på hela dagen)

I Tisdags kom Emelie in till mig, hit till vackra Örebro! ;)

Vi var först vid alnängsbadet och solade sen lunch sen hem sen ut sen kort sen aa.. haha. Vi var mest ute och vi bestämde oss sedan för att ta med oss kameran ut! :p

Så jag låter bilderna tala för sig själva, vissa helt meningslösa! :D


"Hemma på min gata i stan.."


Gick förbi min bil som ska säljas, ni får emelie på köpet! ;)


RÖTT, GULT

GRÖNT




snygga pojkar dääääär boooorta! :p

haha jag ;)



"Här står jag och duger precis som jag är"





Örebro slott! :)



Emelies och mitt andra hem! ;) haha, vi hamnar alltid där på ett eller annat sätt :p

Klockan är runt 8 på kvällen, VARMT!! :D



Rådhuset.



Min framtida arbetsplats ;)

På väg hemåt! :)

En lila stadsbuss ;)

Vi avslutade kvällen med chips och dipp!

Det var en underbar dag faktiskt! :D
Och Örebro är faktiskt väldigt fint! :)

Nu ska jag gå och göra rent åt min fisk! :)

Tjollahopp.


Kommentarer
Postat av: emelie -

hahahaha, "ni får emelie med på köpet!" undra hur många det är som vill ha din bil då, alla kommer ringa ;)

2010-07-01 @ 19:22:20
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0