Torsdag

Idag har det varit en riktig seg dag. Fått lite vettigt gjort i alla fall, jag och mamma var nyss och titta på en lägenhet. Riktigt mysig men låg dock lite för långt från stan :p

Var tvungen att visa detta från fb :p

Haha låter mer som att jag smakar ungefär som rödvin så att... ;)

På tal om facebook så fick jag ett youtube klipp från simon! HAHA. Jag kommer aldrig mer kunna se en KO utan att tänka på simon..


SÅ SÖTT.
Enligt simon är det jag som skrivit uppsatsen.. ;)

Då gav jag igen och detta mina vänner, det är simon som ringer ingen annan! ;)

HAHA.

Nej nu blir det snart sängen.
Kanske städa undan lite på rummet först.. Eller rättare sakt i sängen, får bara mindre och mindre yta att sov på varje natt :p

pusshej.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Svar; tack så mke! :D

2010-07-01 @ 23:40:46
URL: http://miikkaelaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0