Sirener, polis-ambulans-brandbil

Älskar att bo i stan, alltid händer det något!

Ligger och slöar i sängen och börjar höra massa sirener och ropar på mamma att nu händer det något stort för man hörde massa utryckningsbilar!

Tycker ju detta är jätte intressant så går in på utryckning.se och ser om dom har uppdaterat vad som händer :) Läser "röklukt i trappuppgång på storgatan" - jaha mamma det brinner på storgatan! Vänta nu.. VI BOR på storgatan!

Hoppar upp ur sängen och ut på balkongen och ser detta!


PARADIS! ;) hehe jag är knäpp ja!
Men det brann inte på riktigt i alla fall som tur var. Fastän det hade varit spännande att se :)

Nu ska jag göra mig iordning för sol och bad!

Jag kommer somna eftersom jag bara haft drygt 5 timmars sömn inatt..

Ha en bra dag! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: emelie -

Ja, ganska men dem blev jätte tajta vid låren istället :P haha!

2010-07-07 @ 21:02:39
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0