Mitt jobb är bra!

Må ju ha bästa jobbet egentligen.
För det första har jag en bra arbetskamrat och för det andra så vet man aldrig vad som kan hända under dagarna.

Idag har jag blivit bjuden på date, seriöst eller ej det vet jag inte men han har tjatat om det några gånger nu. Dock tror jag att jag kommer att avstå av vissa anledningar :p

Har även fastnat i hissen några gånger, sett en naken kille och blivit bjudna på tårta. Varje dag är som ett nytt äventyr!


Men lunchen är dock skönast, att lägga sig någonstans efter några timmars hårt arbete ;)

Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite och bara ta det lugnt resten av dagen :)

Kommentarer
Postat av: Soffi

SV: Kul att du vill vara med! :)

2010-07-20 @ 17:05:57
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0