Inte Ramis dag idag inte

Kunde ju ha förstått att detta inte skulle bli en bra dag då det för det första verkligen vräkte ner regn när jag vaknade, sen när jag öppna ögonen trodde jag att alarmet ringt sådär 3 timmar för tidigt. Det var ju kolsvart ute. Nehe det var bara dåligt väder och jag hade försovit mig i 10 min och klockan var bara halv 6.


Klockan är 6 och jag är påväg till bilen.
Nej bilden är inte suddig, det regnar!!! :p


Dagens händelser!
Först skulle jag och kim städa på ett dagis, Helt frid och fröjd tills... Vi råkar starta larmet efter ett missförstånd från hon som var där innan oss. Panik, men lyckas stänga av larmet snabbt. Puh. Är nervösa några minuter och ser oss lite om om det dyker om någon securitas. Men nej. Aja vi börjar städa och lyssnar på musik och tiden går. Tills det knackar på fönsterrutan, båda två hoppar typ till av skräck och vänder oss om. Där står en securitas kille typ skit gla :p haha. Går ut och pratar med honom och löser allting.

Vilken upplevelse.

Timmarna gick rätt fort och det var äntligen dags att åka hem.. HAHA! aa eller hur. Svänger ut från parkeringen eller ja försöker svänga ut från parkeringen. Det gick om jag använde båda händerna ordentligt! BRA en trasig bil mitt i spöregnet precis vad vi behövde. Ringde min snälle bror som kom och kika. Oups lite allvarligare fel, typ en trasig generator. hehe. Körde hem säkert med min bror bakom.

Bra, jag har ingen bil och jag ska jobba 2 veckor till!!

Är hemma nu i alla fall och ja det regnar (ÖSER NER) fortfarande. Jag som skulle åka och handla och jag har ingen lust att i detta väder.. Får se vad jag hittar här hemma till en matlåda imorgon.

Tänker hålla mig inomhus resten av dagen.
Kanske ska starta tvättmaskinen.. Men vem vet den kanske exploderar. Vågar jag chansa?

Hoppas ni har haft en trevligt torsdag.
Imorgon är det äntligen fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0