Ingen bra dag idag heller

Vaknade upp rätt så pigg ändå, kunde inte förutse att detta skulle bli en skum dag.

Börjar med att bli upphämtad av Kim och vi åker ut till Bista till första städstället. När vi parkerar kommer jag på att nycklarna in ligger hemma på köksskåpet!! DAMN. Bara att åka fram och tillbaka.

Suck.
Här började misstankarna om att det kunde bli en dålig dag. Helt rätt.

Vi åkte in till kontoret för att fixa med tvätt och sen hade vi lite frågor. När vi kommer ut till bilen igen hittar vi denna fina lapp!

Fy i gatan vad snabba dom var!!
Vi lämna bilen i typ max 10 min!!

Aja hej då pengar.
Tur i oturen så var det Kim som körde, hade jag kört hade jag ställt där jag brukar. Misstänker att det kunde blivit dyrare då.

När jag kom hem från denna skumma dag så somna ja i soffan några timmer. Gött.

Nu ska jag inte göra ett piss, skönt!
PUSSHEJ

Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0