Torsdag

Jag är sur för att blogg.se är helt mupp!
Bara så att ni vet! USCHA.

Annars då, jo jag har varit ledig idag. Skönt! :) 
Gick då ner till skyttehallen och sköt i ca 2 timmar, underbart!!

Har inget roligt att skriva så tänkte göra lite reklam istället, om ni vill veta vad det är för galningar som jag umgås med osv ;)

Snart ett år gammal bild men ^^
Dock skriver hon inte i bloggen sååå ofta men ja tyck om na endå ;) 
<3

En utav mina sambosar :)
Hon som lagar maten och ser till så att vi sköter oss ;)
<3

En till sambo
Det är vi som busar omkring och får alla galna på oss här hemma;)
<3

Ännu en sambo ;)
Party prissen ;) Söt liten sak som är både här och där! 
<3

wohoo.
Min bäste prupp som bor 70 mil ifrån mig! :D
<3

Min braiga klass har även en blogg som vi gjort genom Svenska C SP3s klassblogg ! :D

Spännande inlägg.
Jag känner mig dissad av min date ;)
Så ska nog kika film istället.
Tjao.

Kommentarer
Postat av: louise

jag har ju faktiskt nystartat nu! :D

2010-01-29 @ 08:59:32
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/
Postat av: beccis

tack för den bilden då :O usch! och du är ju mest partprisse! :P

2010-01-29 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0