Tisdag

Började dagen med en riktigt lång och skön sovmorgon! :)
Det var härligt.

Gjorde ett skapligt religionsprov sen vare skytteträning. Träningen gick inge bra alls! (min rygg är till salu, någon som vill byta? ) Avslutade med avslappning.

Kom hem en snabbis men ut och åkte en sväng på byn typ lika snabbt. Åkte och hämtade (trodde det var emelies tröja) ett paket. Men det var ett par solglasögon. Va? haha vi har inte beställt några solglasögon.. Efter lite tänkande så.. JA vi har ju beställt ett par glasögon xD haha vi är knäpp men det visste ni väl redan?

Hade även liiite tråkigt imorse innan jag gick till skolan så lekte lite vid serenas dator.
Här är resultatet ;)



Mitt riktiga jag! :)

Ikväll blir det bus!
trevligt.

Hejhopp.
Vill ha fredag nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0