Tisdag

Kul att så många spännande människor läser min blogg fast jag inte uppdaterat, glad jag blir! :)

Aja, har inte riktigt haft tid/ork/lust att skriva på ett tag nu men tänkte jag skulle uppdatera er nyfikna om läget i mitt liv ;)

Igår var jag, Serena och Emelie ute och raggade lite. Haha det var riktigt kul! Jaga EPA traktorer, bli jagade själv av skumma bilar osv. Vi hade kul iaf och då och då skrek alla i bilen! ;D haha.

Så imorse var det skönt med en lång skön sovmorgon! :)


vi gillar't!

Efter min enda lektion så gick jag ner till skyttehallen för träning. Det var grymt kul att skjuta idag, skulle kunna stått där hela kvällen :p sköt i alla fall 2 matcher över 390. Och min rygg gav inte upp, skönt! :D och allt stämmer nu när jag skjuter, åhhh är så taggad till på söndag!!! :D

Jag, träning, vänner och plugg.
boys finns inte i mitt liv längre, skönt!

Jag längtar tills på lördag för då åker jag hem! (fyller 19 då också)
Fast sover en natt i Eskilstuna sen hem på söndag och stannar där en vecka! :D

Nu ska jag försöka plugga lite, eller sova.
Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0