Tid

Inge bloggande på ett tag betyder att jag sover för lite, har för mycket att plugga, för mycket att planera och helt enkelt ingen lust att sätta sig och skriva något seriöst på bloggen..

Dygnet har för få timmar!
Hinner absolut inte med allt som jag borde.

Igår firade vi 150 dagar kvar till studenten ute i strand. Jag var nykter och körde men hade trevligt ändå. Synd att vi tydligen bara är drygt 30 pers som vill fira?! Dåligt.. Mycket dåligt. Vi som var där hade kul i alla fall.

Min kamera ligger kvar ute i strand så bilder kommer sen.

Mobilbild.

:)

Ska till strand senare och städa. Måste bara hitta skjuts!!
Positiv jag är idag!
Ingen bra vecka helt enkelt. Tiden går för fort, folk sviker, man är för lat för att ta tag i saker. usch.

Nackdel att bo så många i samma lägenhet.

DISKBERG.

Men jag tog nyss tag i allt.
Nu ska jag gå och borsta tänderna sen ta tag i pluggandet.
Shit klockan går ju för fort som sagt, när blev den 3 ?

Hej hopp.
vad skulle man göra utan sina underbara vänner? :)

DU är nerkastad i soptunnan med massa skit över dig. att jag ens kunde tänka tanken. goodbye. player!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0