Strömsund!

Galen dag!

Sov endast ca 3 timmar inatt. Hela tågvagnen var full med ungar som grät konstant! GALET!

Kom äntligen fram till strömsund och ingen snäll själ ville hämta oss så det var bara att traska!!! :p

Lite bilder från igår som jag aldrig hann ladda in :)

Ella och jag var i Nora och tittade när emelie spelade match, tyvärr så förlorade Nora!

Hem på släktmiddag. Tiden gick konstigt nog fort. Fick mysa lite med timothy! :)

gulligull!

Så här ser strömsund ut en tidig söndag morgon :)

Fast finare i verkligheten! :)
Mysigt vare!

Annars idag då hm, kan beskriva dagen med ett eller nej två ord! FLUMM ÖVERTRÖTT.
Varit på dollar, ica och konsum! Skämt ut mig lite här och där.. haha!

Hämtade ut Serenas hello kitty gubbar ;)

Haha! Inga mer kommentarer! xD


Flumm på dollar ;)

Nu har vi nyss ätit Gomiddag av serena och Emelie! MUMS!

Mysig dag faktiskt!
Skola imorrn.. KUL! Liiite ;)

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: cornelia

sv: eftersom jag har världens underbaraste pojkvän så tycker jag det är en enorm nackdel att vara singel.. random fråga ^^

2010-01-10 @ 21:50:15
URL: http://aiilenroc.blogg.se/
Postat av: emelie -

Vad söt Ella var! :)

Vi måste prata!! :o

2010-01-11 @ 18:54:13
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0