Jahn 12

Den här dagen kunde vi lika gärna hoppat över, igårkväll också för den delen!

Mina flickor (Emelie och Serena)och jag gick hem till jacob för att dricka en öl och ha trevligt och fira Jahn som fyllde 12, eller ja antagligen några år till.

Något gick fel men vi hade trevligt.
Vaknade imorse med sveriges värsta huvudvärk! Och då behöver ni inte dra er egna slutsatser för ni kan ha fel. 

Serena håller sina bilder hemliga för oss för tillfället... Så får helt enkelt bjuda på några bilder från min mobil.


sötserena.

sötemelie.

serena fick ett sugrör av jacob! HAHA

toabild.

Vill ni se mer?
Kolla in på
serenas blogg lite senare!
HUA!

Man lever bara en gång!
Trevligt hade jag i alla fall, det måste jag säga!

Dagen bjuder på att plugga, tvätta, städa.
Varit hos polisen idag också, men plånboksfaaaan var inte där heller! :/

Nu ska jag hålla koll på facebook så jag kan tagga av mig på pinsamma bilder som serena lägger upp.
CIAO

Kommentarer
Postat av: emelie -

"vems blogg är det här?" var det första jag tänkte på när jag såg den ;) men fin blev den :)

2010-01-26 @ 14:54:01
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0