Haha avslöjad!!

Jag konstanterade nyss en sak, vet ju även att just du läser min blogg;) Det är ju faktiskt rätt många som har en ruta på sin sida som visar vilka bloggar man följer, klicka man på den så får man se alla bloggar denna bloggare följer. Kul att hitta sig själv på den listan då ;) Lugnt, läser din också! ;)

Över till något annat, min date som dissade mig igår gjorde det inte hela kvällen ;) Så jag började ju inte förrän kvart i 12 idag så jag sov borta! :) Mysigt/störigt. Haha. Like you. Men jag vet att du kan såra mig på 2 korta så jag tänker nog inte släppa in dig närmre än såhär. Kommer inte få träffa han på ca 2 veckor nu iallafall så, det gör inge! ;) haha.

jag är ju till och med förvirrande för mig själv? xD

Något annat då, sen ganska exakt 1 år sen tillbaka har jag burit ett rosa armband konstant.

Dock så ser det inte rosa ut längre ;) köpte det när vi var i Ungern för 1 år sen, tänkte ha på mig det ett år också så idag tog jag av mig det! Så detta är sista bilden med det på armen! :p


Bye bye.

Får väl se hur tomt det kommer kännas på armen nu..

När jag kom hem från skolan (då jag endast hade svenska och gick till bibblan och lånade en barnbok) så gjorde jag mig en enkel frukost/lunch :)

Varma nyttiga mackor och ett glas oboy! :) (okej det blev 2 glas oboy men) haha.

Nu sitter jag ensam i lägenheten, emelie kommer nog hem snart.
Får se när Serena kommer hem från stan också, skulle hjälpa henne med väskorna när hon ska åka hemåt :)

Nu ska jag sluta skriva massa gojja.
Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0