Film

Råkade se film istället för att gå och träna.. woops!

Men tjejerna var ju så sugna på att se en skräckis och det blev denna!


MYCKET SEVÄRD.

Seg i början men värt det, slutet var läskigt!! :p hua.
Vi bråkade om vem som skulle upp ur sängen först, slutade med att jag putta ner emelie så var saken löst ;)

Och jag är förvirrad?
Antingen har min statistik fått solsting eller så.. ja jag vet inte? men jag har fööör många läsare.. Och ingen som kommenterar? :p
mycket skumt!!

Nu ska jag sluta skriva mer.. Blivit för många inlägg idag.
tjotjo.
LEDIG IMORGON! :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har jag slumpat fram finalisterna i tävlingen, kom in och kika om du blev en av dem! :)

2010-01-28 @ 18:35:52
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0