Verkligheten

Satt och läste mina första inlägg i min blogg. I och med att den händelsen fortsätter nu på kapitel 2. Fast i en helt annan känslograd förstås.

Jag har saknat dig enda sen dagen du flytta. Men då har jag ändå kunnat pratat med dig och kunnat hälsa på fast det varit långt. Men det funkade! :)  Nu känns det tomt. Även fast jag inte betyder lika mycket för dig längre så känns det tomt inom mig att inte ens kunna prata med dig längre på några månader. TOMT UTAN DIG MIN VÄN! Och min dubbelmoral säger att jag längtar till sommaren för då kan jag träffa dig igen, färdig med skolan osv.. Men vill inte att strömsundslivet ska sluta..

Det ska inte vara lätt att leva tydligen :)

Nu ska jag snart ner till skyttehallen för att skjuta en tävling :)

Bild på mig och christer från sävsjö typ -08 tror jag :)

Sen får man se vad kvällen bjuder på, har några alternativ men vet inte riktigt vad jag är sugen på..

Hej hopp.
FREDAGSMYS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0