Vänner

är det bästa man kan ha :)

Emelie gjorde denna deppiga dag lite bättre :)

Detta låg på min säng när jag kom hem från promenad.
SötEmelie! :'D

Igår kväll var nästan lika helkul som i fredags! :D Började förfesta här hemma med ca 10 pers, spelade spel och lyssnade på nostalgi låtare. Shit!! Spice girls, aqua, freestyle och Dr bombay ;) Tänk att man fortfarande kan låtarna! hehe.

Sen drog vi med gänget till Grand och där var det fullt upp. (det blir komplicerat om man har 4 "ragg" under samma tak, jag kunde ju inte ta allihopa. hahah!) Men det var trevligt, babblade med lite folk, dansade osv :)

Tänkte sno alla bilder från serena från helgen senare så kan visa lite bilder från min mobilkamera nu :)
 

fredag.

läste om hanna när vi satt inne på hörnet :) haha.

Kom hem lördag morgon kl9, tydligen var det någon som tänkte äta mackor när den kommit hem :p haha. Denna person var Emelie tror jag :p haha

Lördag

hej jag är 13 år!
haha ;D


Jag byggde torn :D

Bus i soffan.

Min kamera suger när det är mörkt!!
Kommer bilder en annan dag från serenas kamera :)

Sammanfattning av helgen, TOPPEN!! :D Träffade nog på strömsunds snyggaste kille också ;) BRA HELG!!!! :D :D

Nu ska jag nog fortsätta nörda "the vampire diaries" :D
Hej hopp.
Inte taggad för skola imorrn!

Kommentarer
Postat av: jossan

låter som en trevlig helg :)

men du vem är strömsunds snyggaste kille rå? ;)

2010-02-15 @ 14:45:33
URL: http://glaajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0