Tisdag

Onödig dag.

Vaknade av ett sms halv 10 som gav mig svar på att att jag måste på skolan! Onödigt! Har bara en lektion idag och där skriver vi uppsats, det kan man väl lika gärna få göra hemma? nej tydligen inte. Drygt. Men hade sovmorgon till halv 12 i alla fall :p

Sen gick jag ner till skyttehallen och genomförde 1 timme dålig träning :p Gick inte alls som jag ville, hade lite för mycket i huvudet.

Idag har jag lagat maten! :D
Okej beccis hjälpte till med smeten Men jag steckte alla själv.

Pannkakor! :D
Stolt över mig själv.

När jag flyttar hemifrån (på riktigt) så måste jag flytta ihop med någon som kan laga mat! :p För det är inte min starka sida ;) Som tur är har vi Serena i detta hus som brukar laga mat men nu är hon hemma i Gäddede några dagar.. Men vi överlver nog! :p

Har nyss kommit hem från en kall promenad med beccis. Men det var skönt! Babbla ut sig lite om allt mellan himmel och jord! :)

Ska försöka mig på det här med att plugga nu..
hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0