Teater och polis

Imorse var jag ovanligt pigg när jag vaknade.. hm. Haha men skönt det :) Kändes skönt att dagen startade så bra.. trodde jag. Glädjen dör när jag sitter på min första lektion och ska skicka sms men utan resultat. Mitt kort är avstängt pga att jag inte betalat räkning (y) Hur ska jag nu överleva? (Den är betald nu men det tar några dagar innan den sätts i bruk igen..)

En lektion som gick rätt fort sen skulle jag egentligen sluta men vi hade en obligatorisk teater vi ar tvugna att gå på i Aulan.


Handlade om barn som växer upp i ett hem där föräldrar är alkoholister typ. Ganska intressant ändå :) Härliga skånska grabbar, haha!

Sen gick jag emelie och serena till hörnet för att fixa inför studenfest. Usch vad sur jag blev. Vi ska dit imorrn igen! Han blev skit sur på mig när jag sa att vi var 80 pers där sist och han svara då NEJ NI VAR 40! va? 40 pers det var vi typ här hemma på förfesten.. haha nej men nästan. Usch!

Blev något gladare när jag gick tillbaka till skolan och blev omkörd av denna goding!! :D

POLISEN!!! <3
De va 3 st dessutom, har ingen aning vad dom gjorde inne på skolan. Jag tänkte nästan fråga om jag fick ta en idolbild med dom ;) Men Serena hade nog skämts för mig då! Det räckte den gången jag fick åka den där polisbilen!! :D hehe

Nu blir det att ta det lugnt här hemma ett tag tills jag ska på träning vid 5 :)

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: moaaaa

Du är utvald i bloggtävlingen.

Ditt jobb är att få så många som möjligt att rösta på dig nu. Du är blogg nummer; 4.



Lycka tilL!

2010-02-17 @ 14:31:25
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0