Studenttider

Tänkte berätta lite om min dag men väntar på att få lite bilder att bjuda på. Så kanske blir senare ikväll eller imorgon :)

Ikväll var jag och Serena iväg på hörnet för att ordna inför 100 dagars här i ström. Först var vi väldigt veliga med pris, dj, vakter osv.. Sen gick vi ut en sväng för att tänka och fundera. När vi kom tillbaka så gick allting kanon bra och vi fick massa bra saker överrens! Så när vi gick hem var vi super nöjda!! :D

Så nu har jag fixat en liten affisch.
Detta är den lilla, vi ska göra några stora också :)
Så nu ska jag fixa så jag kan skriva ut och göra stora affischer imorrn på skolan. Konstigt nog så har ALLA min TRE sovmorgnar denna vecka försvunnit.. Aja, jag får ju massa vettigt gjort iaf.

Nu tillbaka till arbete.
hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Serena

vi e så duktiga :D

2010-02-18 @ 21:12:50
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0