Måndag

Börjar med en bra start på denna vecka, att vara sjuk!
Sovit kasst, FAST jag sovit bredvid emelie och i Serenas säng som är hur goo som helst! :)
Sen har jag haft ont i magen sen igår.. Sen har jag ont i halsen..

Så nu har jag klagat klart! ;)

Så idag ska jag och Emelie fara till Gäddede fram och tillbaka. Sen får man se vad som händer.

Tänkte visa lite bilder från igår.

Provade ju lite balklänningar :)

Den där var så annorlunda och nice IRL! :D
men den köpte jag inte! ;)


Den här var jag tok kär i, i några minuter. Jag var dock inte lika kär i priset! ;)

Så det blev denna! :D

HAHA ;)

Nej men den avslöjar jag inte än ;) hihi. Den är iaf lila och jag ska pimpa den lite själv. Sen köpte jag silvriga långa handskar och en jätte fin tiara! :D

Nu är det bara skor, smycken och en kavalier som saknas! ;)

Tänkte även visa er, framför allt ni som bor i skogen och tror att Stockholma bara är en stor stad utan skog osv..


En skidbacke nästan mitt i stan! Den ni!

Nu ska jag försöka få på mig lite kläder och få i mig lite frukost.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: emelie -

Den bruna klänningen med mössan var skit snygg! ;)

Nej, men den lila vad fin, köp den :D

2010-02-08 @ 15:30:20
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0