full fart

Igår hade jag inte mycket datatid.
Åkte bil fram och tillbaka till nora (ca 3mil) 2 gånger :p

Först till tandläkaren för att veta att jag har hål i mina framtänder! hua. Så ska dit vecka 10 och laga..

Fick en vattenflaska hos tandläkaren iaf! ;)
Mössan fick jag av min syster!

Hämtade upp min bror och vi åkte till örebro och handla sen körde jag hem honom igen.. Ni som inte har körkort, skaffa inte!! ;) haha.

Sen hämtade jag mamma på jobbet och hon fick skjutsa mig till min syster och vi åkte till marieberg för en liten shoppingrunda :) Sen sov jag där för idag har jag varit barnvakt.

Så idag vaknade jag halv 7 typ. Fast jag och Ella låg kvar i soffan och tittade på trasan och banane till klockan 8 :) Sen gjorde vi oss iordningen för vi skulle vara på dagis klockan 9 :)

Efter dagis då jag fått sovit ikapp lite så var vi ute och lekte :) Ja efter vi hade kollat klart på pippi förstås :)


Åkte pulka.


och gunga :)

Sen in och titta på emil tills föräldrarna kom hem :)

Fick skjuts hem till mig och jag unnade mig lite gott!

ANANAS! :D <3

Det syns på mina byxor att jag har varit barnvakt idag va?

hehe.

Nu har även mamma kommit hem och vi sitter här med varsin dator och är sociala som vanligt! ;)

Ikväll blir det nog rätt tidigt :)
Imorrn ska jag ut på stan en sväng sen kommer även Emelie! :) wohoo!

God natt eller nå :)



Kommentarer
Postat av: cathrin

Åh barn är oslagbara :D

2010-02-02 @ 23:26:26
URL: http://gemignamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0