Dagen idag

Varit med min tjocka vän Emelie idag! ;) HÖHÖ

Idag har det varit typ snöstorm!! Uscha! Det var ruskigt jobbigt att gå fram och tillbaka till stan..

OUTFIT! ;D

:)

Mötte upp Emelie vid bussen strax efter 1, sen satt vi på mcdonalds till klockan 3... Haha, vi hade mycket att prata om! :)

När vi kommit hem så skulle jag färga håret på henne, orangea slingor ville hon ha och det fick hon också så hon var nöjd! :D haha.

Hon var så söt, såg ut som ett litet troll! :D

Svar JA hon är alltid sådär söt! ;)

Detta var det jag fick hem från stan idag :)

Rosa armband med nitar!! ;) <3
Sen ett armband som jag pyssla till själv ;)

Så under tiden emelie hade färgen i håret så pysslade vi lite och gjorde varsit armband! :)

Båda armbanden på! :)

Dagen gick fort :) Trevligt att träffa emelie igen, kanske blir en sväng imorgon också :)

Nu kikar jag på Efterlyst på 3an, ruskigt!
God natt.


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

hehe så söt bild :P godnatt

2010-02-04 @ 04:06:33
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: emelie -

Visst är jag söt men ser fortfarander fet ut ?! :O

2010-02-04 @ 10:19:32
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0