Börja om

Idag är det kinesiskt nyår :p Så det ska jag utnyttja med att imorgon ska jag börja om! Som alla i Sverige gör efter nyår med löften osv.. :)

Känner att efter denna helg så kan man börja om och starta nytt! Jag har haft kanon kul och verkligen levt livet och tagit vara på mitt singelliv, underbart! Men så kan man nog inte hålla på i längden, jag menar alla i ström behöver ju inte ha ytterligare en anledning att hata mig ;)

Så imorgon börjar mitt nya liv.
Mina känslor för killar osv är på 0! Enda tills jag träffar dom igen och kan ta ett beslut om dom är nå vettiga eller inte :p Menar att imorrn är första dagen i mitt liv och jag har inte innan upplevt något! Har inte haft några förhållanden, aldrig druckit, aldrig varit kär.. Mmm Underbart, hoppas veckan börjar bra i alla fall.

Jag kommer att känna mig neutral! :)


Nu kör vi :D

(okej det kommer ta några dagar sen kommer jag ligga och tycka synd om mig själv för att inget går som jag vill och att jag vill tillbaka till helgen till en underbar kille..)

Men jag kan ju hoppas jag blir vettig! ;)
God natt.

Kommentarer
Postat av: Maria

fint hår!

2010-02-15 @ 14:19:01
URL: http://marialiljeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0