Söndag <3

Hehe, åh söndagsångesten är här men den känns bra!! :) Lyssnar på rixfm, dom spelar tydligen väldigt bra låtar på söndagar.. Dock får jag känslan av att bara lägga mig och gråta men men :)

I fredags jobbade jag till 3 typ, sov hos ida. Sen upp och hoppa när klockan ringde vid 7, KUL! Tog bussen till ström, dumpade av grejerna i skyttehallen och gick hem till emelie och träffade Ec också som hade sin tollare valp med sig. Åhh! Vi drog på Saga och åt lite :)

Sen sköt jag två omgångar, 388 och 391. Helt okej! :)

Trött som ett vet inte vad så åkte jag till stan igen på kvällen inställd på att jobba men då ring Fredrik och säger att jag slipper så.. åker ändå till stan och hem till Ida och väntar på att hon skulle sluta jobba :) hihi.

Idag tog vi en rejäl sovmorgon, grymt skönt!!

Är i alla fall hemma nu, hittade glass i frysen:)

Mumma.

Resten av kvällen ska jag nog fördriva med lite film! :)
Kanske "ropet på hjälp" bara för att känna saknaden av gamla strömsundsdagar.. :p

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0