101226

Hej hopp gummisnopp!!

I snabba drag vars jag har hålli hus senaste dagarna är jobbet, hemma hos Idis, hemma hos Idis i Ånge (firade jul där) och jobbet igår.. :)

Har liksom inte haft tid att skriva något här, SOOOORRY!!
Men har haft en händelserik helg, pratat med personer jag inte pratat med på ett tag osv :) I onsdags fick jag träffa mina idoler som består av polisen såklart!! ;D Dock så var det inte lika kul innan vi ringde dom.. USCHA! Finns en plats på jobbet jag inte kan sitta på längre.. (y) :p

Just nu tvättar jag, diskar och städar. Inte kul.
Men måste ju vara fint då mamma kommer hit imorgon :D

Har inga roliga bilder så orkar inte skriva nå mer heller!
Hoppas ni har haft en trevlig jul i alla fall :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: macken

god fortsättnjng på julen.vad jobbar du med.

hej hopp gummisnopp

2010-12-26 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0