101218

Ohja, jag lever!

I torsdags tänkte jag ta det lugnt så la mig och kikade på film med lite gott.. i typ 2 min? haha nej men nästan. Sen ringde jobbet, och nu ska ni få höra. Jag duschade, sminkade mig, hängde tvätt (i tvättstugan i grannhuse) och packade lite på 25 min!!!

Galet!
Så jobbade torsdag kväll, även hela fredagen och idag råkade jag hamna på jobbet en sväng igen.. Full fart så har inte varit hemma någe, sovit i mitt andra hem! Hos ida såklart :D hihi.

Nu är det lördag kväll och jag halvligger i sängen med datorn och tänker nog inte förflytta mig mycket mer idag.. Ska se ikapp julkalendern och mumsa på choklad :)

Skriver god natt nu för lära ju sova snart!
:)

Kommentarer
Postat av: macken

redan! här i skellefteå snöarde så de är bara gå i ide.

2010-12-18 @ 19:25:00
Postat av: Din favorit ida

De va tomt utan dej i natt! ;)

2010-12-19 @ 13:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0