101209

Ojojoj vilken kväll det blev igår!

Ida och jag var först på jobbet och åt lite mat sen drack gott innan vi begav oss till Mona för att sedan avsluta kvällen på olearys :)

Där inne tappade jag min mobil men den kom tillbaka fort, sköööönt!

Idag har jag varit trött, mötte upp erika på stan sen for vi hem till mig. Jag lagade sån lyxig mat som fiskpinnar och mos ;) hehe.

Sen ner på stan och möta upp emelie sen på jobbet för emelie ville äta :) Nu är flickorna på konsert och jag väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan gå och möta erika som ska sova här :)

Somnade nyss i sängen en sväng men blev väckt av ett gulligt samtal. hihi ;)

Ska nog lägga mig i sängen en sväng till tror ja.


pigg tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0