Min fredag den 13e

Älskar min uppdatering, ni också va? ;)
Men har varit så himla mycket denna vecka. Jobbat och varit trött och sliten när jag kommit hem. Har även varit ensam hemma hela veckan så har varit tvungen att handla, tvätta, diska osv.. Så har varken haft tid eller lust att blogga! :)

Igår slutade jag jobbet, lite sorgligt faktiskt! Fick jätte mycket beröm av vår coach! Både jag och Kim blev nästan tårögda.. Jaja underbara 6 veckor ändå! :)

På kvällen var det dags för party! Fira att jobbet är slut liksom! Så drog hem till Kim och Emily och började dricka där, heltrevligt!!! :D

Sen vidare mot rockbaren, efter att vi hade träffat upp lite mer folk efter vägen. Fick tillslut plats på uteserveringen och där satt vi och babblade på. Sedan lämnade jag och Emily sällskapet och drog till Satin och kollade läget, gick på toa typ :p hehe sen gick vi till frimis! Där var det mycket folk, hittade konstigt nog Emelie och Camilla väldigt fort! ;D

Kom hem runt halv 3, somnade direkt när jag la mig i sägen. (med skor och hela rubbet på) haha! Sov nog väldigt gott för jag hade 7 sms när jag vakna... Och då hade jag även ljud på på telefon! :p

Kvällens outfit! :)

:)

:)


Idag har det varit segt..
Inte gjort något vettigt alls, snart blir det nog att sova också! :)

Snart åker jag till ström!! :D

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: emelie -

Jag sa ju att Frimpan var bättre! ;)

2010-08-15 @ 14:22:53
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0